Våren verkar iaf ha kommit

Våren har hittat till Prag och från nu och flertalet månader så borde en tjockare jacka kännas avlägset. Lagom till att Helena hittar hit.

Jobbet svävar till viss del fortfarande i ovisshet, och det är inte självklart när jag kommer veta om det är bu eller bä. Det hade varit trevligare om man visste 100% åt vilket håll det kommer gå. Men antar tills jag vet så är det bara att fortsätta som normalt.

Annars händer det inte så fantastiskt mycket, kanske blir en IKEA resa till helgen, men det beror på hur länge jag kommer behöva jobba på fredagen då det är den sista jobbdagen i April, dagen vi jobbar och sliter som hårdast. Ett par gånger har jag gått hem först vid midnatt.

Ingen bil ännu, inte ens nära, men det skall väl inte ta alltför lång tid innan vi hittar en vi vill köpa, å andra sidan vi har inte det minsta bråttom.

En ljuspunkt är att jag hittat en affär som säljer Rice Krispies, de bästa flingorna någonsin.  :)


Kommentarer
Postat av: Andreas Kopp

Hej Tobbe,

det tog langt tid att hitta igen din blogg... Manga nyheter :)

Gärna skicka mig ett kort eMail sa att vi kan snacka lite.

2010-05-05 @ 10:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0