Rapport

Igår käkade jag middag på en indisk restaurang, mycket trevligt. Och idag kanske det blir utgång med Jitka, imorgon blir det rollspel. Har hittat två nya spelare, en tysk och en amerikan. De verkade båda trevliga så.

Jobbar en hel del fortfarande och på måndag så får jag mer saker eller andra saker att göra. Det har jag inget emot, att matcha två olika högar papper med varandra har bara charm ett visst tag. Men å andra sidan så betalar de mig precis lika mycket för det. Jag ser fram emot min första lön, har ju hunnit med lite utgifter här nere. Två hyror, 3-månaderskort och en hel del annat smått och gott. Men det klarar sig, och jag räknar med att få en rätt rejäl första lön. Vi får se.

Annars hänger jag som vanligt en del med Gefle, fortfarande en hel filmer som slukas. Filmen Ratatouille är tokroligt och kan varmt rekommenderas, även Stardust funkade bra. Båda filmerna kändes väldigt bra som dejtfilmer, får se om jag kan lura med någon att se dem igen med mig.

Inget planerat för närmsta tiden annars, och jag trvis bra där jag bor. Fortfarande inte hämtat dit datorn, måste fixa grejor så jag kan få in wifi-nätet vi har hemma.

Jag trivs här nere, det känns bra att vara tillbaka. Och det känns inte som jag varit här i en och en halv månad, det känns som jag aldrig lämnade.

Hoppas ni har det bra där hemma, och vi hörs snart igen.

RSS 2.0