Grattis Tilde

Grattis TIlde!

Livet är som det är här nere, inget nytt under solen mer än att jag spelar innebandy på torsdagskvällar, vilket har fått en del gamla muskler att på minna mig om att de existerar.

Mysigt värre

Mysigt värre
Jag, Melissa och än en gång den engelske snubben.

Jag och Maya

Jag och Maya
Hon har ett schysst namn, Maya Draganova.

Det var en trevlig kväll

Det var en trevlig kväll
Jag, Laetitia och vår engelska kollega från Southend.

Ännu en kollega

Ännu en kollega
Vi hade ganska trevligt, killen är från Australien, eller mer precist Tasmanien.

Kollegor

Kollegor
De tre tjejerna är Michaela, Maya och Laetitia

Utgång fredag

Utgång fredag
Vi hade ju även på fredagskvällen en liten avskedsfest för fransyskan som lämnade jobb, kombinerad med att fira att vi klarat av månadsavslutet.

Biljardbordet

Biljardbordet
Vad hette nu företaget jag jobbade för igen....

Cafeterian 3

Cafeterian 3
Cafeterian från andra hållet, där man kan se den andra platt-teven.

Cafeterian 2

Cafeterian 2
Till vänster ser ni var vi får våra snacks från, brevid dem ser ni kaffemaskinerna, och till höger lite mikrovågsungnar.

Cafeterian 1

Cafeterian 1
I bakgrunden till vänster kan man se biljardbordet och en av platt-tvskärmarna.

Lite mer bilder från jobb, kaffemaskinen

Lite mer bilder från jobb, kaffemaskinen
En god vän varje morgon, men det brukar inte bli mycket mer än en två koppar per dag.
(kan klicka på bilden för att få den större)

Självporträtt

Självporträtt
Som ni kan se är det för tillfälligt en lite orakad Tobbe, men jag har lite mindre hår idag eftersom jag varit hos frisören.

Gårdagens lunch

Gårdagens lunch
En club sandwich, på en restaurang som har tema allt som har att göra med flygplan.

Mitt "kontor"

Mitt
Jag hade ett lite större kontor på mitt förra jobb i Helsingborg, men här har jag iaf två skärmar.

Engelska kollegor

Engelska kollegor
Onsdag och Fén, om jag är lite kreativ med mitt namngivande... insett jag umgås med alldeles för många killar för att det inte skall bli jobbigt att hitta på namn på dem. :)

Franska kollegor

Franska kollegor
Tyvärr åkte tjejen hem till Frankrike idag, vi hade en lite hej då fest till henne igår. Killen som jag nog kommer referera till som Korsikanen är väldigt trevlig och kommer nog hänga en del med honom efter jobb med.

Prag är lite kuperat

Prag är lite kuperat
Inte många meter från var jag bor, som ni ser går det ner en del först, sedan är där en till kulle, bakom den går floden och sedan kan man även se nästa kulle med höghus i bakgrunden.

RSS 2.0