Helt glömt

Jag har ju helt glömt att berätta för er alla att folket jag bor med har inte flyttat ut. De skulle ju flytta ut i slutet av juli, men återigen blev det försenat. Förra gången var lägenheten inte färdigbyggd, den här gången är det byråkrati som stoppat inflyttandet. Stadsplaneringskontoret eller någonstan ligger det ett papper som dröjer att bli påskrivet. Så nu finns det 112 lägenheter som folk väntar på att flytta in, det som talar för att det kanske kan gå snabbt är att företaget som byggt det nu får betala ut en massa förseningskostnader.

Jag fick den här gången frågan om jag ville att de skulle flytta ut ur lägenheten ändå. Men återigen, hade bara känts väldigt dumt att göra en sådan sak, hade inte gillat mig själv. De å andra sidan förklarade för mig att de trodde jag skulle sparka ut dem, så där fick de lära sig något nytt om mig igen.

Någon gång i september är det nu sagt, så nu hoppas jag på det.

----------

Hmm.. skall ju på bio idag men har inte sett till Radka alls, skall snart upp och kolla om hon är vid sitt skrivbord, annars får jag se om jag kan få tag på hennes mobilnummer, vill ju veta vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0