Jaha, då var man orolig igen

Tydligen hade polisen kontaktat tjejen som jag bor här med på jobb idag, och imorgon skall hon till polisen. Varken hon eller jag är på det klara vad som händer, men hon trodde hon skulle veta mer imorgon. Jag hoppas verkligen det, för jag vet inte vad problemet skulle vara att jag är här.

Nästan så man paranoit börjar fundera över om det är passfotot som är problemet, jag såg ganska mellanöstern ut på det. Hur som helst är det trist att inte veta vad som händer.


Kommentarer
Postat av: T2

Jag lovar att komma och besöka dig i fängelset.Tror jag ska ta med en brödlimpa med inbakad såg i så du kan rymma i bästa Lucky Luke anda.

2005-08-19 @ 13:46:16
Postat av: Jocke

Du använde väl inte det där kortet från husfesten med tusen-och-en-natt-tema i passet? ;)

2005-08-23 @ 13:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0