Min chef är tråkig

Jag är ledsen men det är sant, och så vill hon äta lunch med mig varje dag, de andra i avdelningen har hon slutat fråga. Som tur är så finns det en hel del andra på kontoret som också vill äta lunch. Så jag kan nog hålla nere luncherna med chefenen aning, och istället äta med andra. Idag åt jag med den spanska avdelningen, först skulle det bara varit jag och Katarzyna, men hennes chef bjöd med henne på den spanska avdelningen och jag hakade på. Så jag och 8 söta flickor, jag har haft värre luncher. Enda jobbiga delen som var väldigt rolig för de andra var att när de var dags att betala så vägrade de bryta min tusenlapp och istället betalade Katarzyna för mig. Det är en aning mer patriakaliskt här, och de fann det stor humor att hon betalade för mig.

-----------

 Fick mejl från personalavdelningen idag, de hade haft någon som pratat med polisen och genom dem skulle nästa möte sättas upp i lägenheten. Jag antar fortfarande att det bara handlar om att konfirmera att jag bor var jag uppgivet att jag bor. Ambassaden hörde av sig igen, att de skulle höra sig för, men inget mer nytt från dem.
-----------

Är snuvig, aldrig skoj, och nu verkade som snuvan prickar in helgen med. Så det lär nog bli en lugn helg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0