Polisen

Igår när jag kom hem efter varit på bion, möts jag av mina inneboende som säger att "the foreign police" har varit här och frågat efter dig. Tre personer för att fråga efter mig, konfirmera att jag bor på den adress jag uppgivet någonstans, att jag inte var hemma innebar problem. De skrämde upp mina inneboende rejält genom säga att nästa gång måste han vara här när vi kommer och letar efter honom. Jag har inte lust att sitta inne varje kväll bara för att vänta på att polisen skall dyka upp en dag. Dock har mina inneboende under den tiden jag varit här överdrivet en hel del, det skulle aldrig gå att hitta ett jobb, agenturen skulle aldrig ringa tillbaka o.s.v. så jag litar inte helt på deras verisioner. Men kommer ändå ta mig till personal avdelningen idag och fråga runt lite där om de vet något.

--------------

Bion, Radka som det känns nu går fetbort, dels hade hon med sig en kompis, men vad som var värst var hennes bio beteende. Pratade konstant och hade hela tiden sin mobil framme och knappade sms. Hon kanske inte går fetbort, men till bio kan man inte gå med henne. Filmen var annars lite bättre än jag trodde, White Noise och får därmed två T av fem.

-------------

Vilken av tjejerna jag gillar mest, av de här två lutar det åt Tereza då jag tror jag kan ha mer intressanta diskussioner med henne, men även hon har en del konstigheter för sig. Slå sig själv på huvudet för man inte kommer på ett engelskt ord...

Och vad jag jobbar med, jag får återkomma med det Sara, det handlar om att krypa till ett kors. :) 


Kommentarer
Postat av: Hans

En sådan flicka kan man ju inte ha med att göra. Biohyfs är viktigt!!! Skäll ut henna från mig!

Och att slå sig själv i huvet är väl inte så farligt, så länge hon inte slår dig!

2005-08-12 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0