Snart dags för dejt

Skall alldeles strax ge mig iväg för att äta med Tereza, jag hade hoppats att min inneboende skulle vara tillbaka innan jag beger mig, så jag hade kunnat få en uppdatering om polisen. Men det verkar inte som så blir fallet. Och jag tänker inte avboka min dejt såhär nära innan, helst inte efter jag sa nej i lördags.

----------

Och förresten jag är väldigt svag, jag skall på bio på fredag igen med Radka som inte kan uppföra sig på bion. Hade det bara varit hon så hade jag nog kunnat säga nej, men nu var de tre söta flickor och de hade inte planerat att ta ett nej från mig. Jaja.. blir en ny skräckis, Amytiville Horror, lite mer förväntningar på den efter läst om den på imdb. 

--------

Nu har jag också lovat en dröse människor (läs tjejer) att jag skall bränna skivor åt dem. Bara hoppas min brännare överlever den har börjat ge tecken på att den vill ge upp. 


Kommentarer
Postat av: Louise

Nu får du uppdatera igen, om du inte sitter i tjeckisk finka förstås. Det är ju kul att läsa vad som händer dig!
Kram
/Louise

2005-08-27 @ 21:39:00
Postat av: Sara

Jag håller med Louise - vi är ju så nyfikna på hur det har gått. Var det en trevlig dejt med Tereza? Har polisen fortsattt att jaga dig?

2005-08-29 @ 11:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0