Blev ingen musik

Jag hoppade att åka och lyssna på musik, var helt enkelt för trött efter jobb. Resten av veckan ser inte mindre jobbig ut.

Dels är det mycket arbete, iochmed att det är årsskifte.

Och imorgon skall jag träffa Lenka efter jobb förhoppningsvis är jag inte trött och tråkig där.

På torsdag är det att plugga tjeckiska, sista en och halvtimmes lektionen innan juluppehållet.

Fredag, då kanske det skulle vara en fest, där killen som kan lite svenska på jobb, hans flickvän skulle presentera mig för någon av hennes tjejkompisar. Jag vet inte exakt, men de har sagt att jag måste komma om det blir av.

Lördag, då är det ännu en julfest, Ji-san hade hittat en till fest och frågade om jag ville gå med, och Gävle hängde på med. Det är "Chatterbox", de kallar sig det, en kvinnoklubb som tydligen träffas och pratar. Men till festen var alla kön välkomna.

Sedan gissar jag att det blir brunchen som vanligt på söndag. Det mesta av det jag har radat upp nu är ju väldigt trevliga saker, men det blir ändå stressigt och man blir trött.

Och jag har fortfarande inte köpt en enda julklapp.

Kommentarer
Postat av: syster

Din lille stackare....vi ska ta hand om dig när du kommer hem. Jag har inte heller köpt klappar än.ha det gött ses snart KRAM

2005-12-13 @ 21:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0