Stressigt, blev än värre

Under hela dagen idag kunde jag inte komma åt det jag skall jobba med. Istället fick jag hjälpa andra med deras jobb och nu ligger jag hopplöst efter känns det som. Imorgon kommer bli hemskt. Och jag som hade tänkt att gå och lyssna på musik efter jobb, nu kommer jag med största trolighet både bli försenad och jag kommer vara helt död efter en intensiv jobbdag.

Något positivt iallafall, flickan som läste svenska från det skandinaviska huset svarade på mitt sms och vi skall träffas på onsdag. Ännu ett skäl kanske att inte gå ut imorgon så jag är någorlunda pigg till dess. Vi skall bara fika och prata språk.

Kristina sa glatt hej på jobb idag, och inte en tillstymmelse av något pinsamt sms. Hon sa till och mer glatt hej än normalt... vet inte om det är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0