Vad har hänt

Massor, så orkar inte ta upp allt som har hänt. Inbrott hos Gävle, Hopp och och sedan inget med Kristina, sett filmer, Thanksgivingfesten var riktigt trevlig, sett Harry Potter, varit tråkig och bangat ett par fester. Lycklig över MFFs nya arena och avtal med IMG.

Det har snöat här i omgångar. Och eftersom jag bor lite högre upp bland kullarna så brukar det ligga kvar när där jag bor. På gott och ont, det ser fint ut när jag tittar ut på det från min varma lägenhet. Men när jag är ute är det kallt, vått och många gånger halt. Ett mirakel att jag inte trillat än.

Den här vecken blir intressant, onsdag skall se Corpse Bride med Rachel, på torsdag är det julfest på skandinaviska huset, på fredag julfest med jobb och på lördag så fyller Tanya år och kanske hennes sista fest i Prag då hon flyttar till Bratislava.

Idag efter jobb skall jag nog åka och titta på dålig sci-fi film, känns som en lagom sak att göra idag, kanske en sväng inom sångaren med. Har inte varit där på ett bra tag.

Har inte köpt en enda julklapp än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0