Blev inte mycket sova

Skulle ju sova hela morgonen, men det sket sig, vaknade tokpigg kl 07.45. Jag är helt allvarlig när jag menar att det är en arbetskada. Önskar jag bara kunde berätta för kroppen att det är Lördag och du borde återhämta dig.
-----------------------------
Det blir nog världarnas krig idag, mest för jag inte kan komma på något bättre. Det är rätt behagligt att bara vara hemma när mina inneboende inte är i landet. Blir nog en kort tur rill IKEA först för att se om de fått in gott och blandat. Hade varit trevligt att ha på bion. Det är faktiskt en väldigt skön känsla att ha ett åkkort, innan behövde jag hela tiden oroa mig om växel, håll akoll på tiden när jag stämplade biljetten så jag inte hade den för länge. Frihet med åkkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0