Det är mörkt och det regnar

Riktigt trist väder ute och jag är uppe tidigt som vanligt.. ska träffa australiensaren kl 11, inne vid Andél. Hans födelsdag idag, men har ingen aning vad jag ska ge honom, vi får se.
------------------------------------
Födelsdagen igår var ganska trevlig, tyvärr kanske vi skulle valt ett mindre populärt ställe, det var packat med folk och bara en stackars servistris som sprang runt och serverade folk. Det innebar lång tid mellan att få hennes uppmärksamhet och få sakerna vi beställde. Vi var nio pers som beställde revbenstallriken, efter det försvann alla tydliga tecken på att vi var civiliserade människor. Eftersom väntan blivit så lång så var det riktigt hungriga männsikor som serverades.. Allt prat tystnade, och allt som hördes var "mmm" och "grunt". Hade någon stackare försökt ta något från någon annas tallrik, så kan jag se framför mig att istället för den personen verbalt hade uttryck sitt missnöje så tror jag personon istället bara hade bitit honom i handen, vi var som primitiva djur, vaktandes vår del av revbenen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0