Tråkigt på jobb

Idag var sååå segt på jobb, programmet som jag behöver för att kunna jobba låg nere över hela världen, så då får man göra idiotjobb som bara hittas på istället, som aldrig skulle gjorts annars. Blir irriterad på sådant. Men nu är det skitsamma, ledig de två närmsta dagarna, eftersom det är två helgdagar i Tjeckien, skall förhoppningsvis imorgon gå mer in på vad det är för helgdagar.
---------------------------
Igår blev en lång brunch som vanligt och en del öl som vanligt och en film som vanligt, men det känns inte som vanligt fortfarande väldigt skoj. Vi var fem personer som såg en tjeckisk film som heter "Ceske Sen" den tjeckiska drömmen. Var en dokumentärisk gjord film där de genom en reklamkampanj lurar en massa människor att ett shoppingcentra öppnar utan att det verkligen gör det. Sedan filmas reaktionerna och annat.. var lite intressant faktiskt.
---------------------------
Ikväll skall jag gå på födelsedagskalas, kvinnan som startade med bruncherna fyller 44 år idag, och har valt att fira det, så blir ett nytt ställe att ta sig till idag, och det ryktas om goda revben där och bara det får mig att bli knäsvag hoppas verkligen det är så bra som jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0