Ännu en dag snart över

Jag fick min dator idag den är inte det minsta speciell förutom att den är min.
-------------------------------------------------
Martina kom inte idag heller, och nu är frågan om hon kommer tillbaka överhuvudtaget före hon kommer föda barn. Det innebär att ingen på jobb vet hur jag skall göra, när jag frågar om hjälp så gissar folk hur jag skall göra. Det är väldigt frustrerande, plus att jag hamnar mer och mer efter. Positivt om man skall säga något är att de inte pressar mig för de vet hur situationen är. Men det känns ändå tråkigt och en hel del tid sitter jag och stirrar på samma problem och har inte mycket aning över vad jag skall göra. Finns inte heller någon som kan sätta sig ner och ta sig tid att försöka lösa uppgifterna, de har fullt upp med eget. Vet faktiskt inte riktigt hur de tänkt lösa det här.
-----------------------------------------------
Vi gick faktiskt alla i vår lilla avdelning och käkade idag, på ett mexikanskt ställe som heter La Parranda. Mexikansk mat är inte min grej, gillar inte plock och pillerimat. Men det var ganska gott.
----------------------------------------------
Köpte biljett ordentligt idag, och tog en tur om IKEA hem. Behövde fylla på lite med saltgodis.
---------------------------------------------
Jag en egen dator, en fast punkt på jobb.. och den är svart och har en flastscreen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0