Åska

Nytt mäktigt åskväder gick över Prag inatt, det låter anorlunda än i Lund, min rumsdörr slår till var gång knallen kommer. Annars ser det nu ut till att bli minst en lika vacker dag som igår, strax över 30 graders värme. Som tur är gör jag inte alltför ansträngande saker på jobb för annars skulle jag drypt av svett.
---------------------------
Roliga saker på jobb, igår på kontorstid i kontoret så gned jag in solskyddsolja på Petras rygg, vi var dagens hjältar.
--------------------------
Idag har jag inget särskillt planerat efter jobb men känner att jag skulle nog vilja ut en sväng.
--------------------------
Till T2
Det här är T1's advokat som skriver. Min klient känner sig en aning kränkt över ditt otidsenliga påstående. Och kommer kanske vidta rättsliga åtgärder. I övrigt lämnar min klient inga kommentarer, förutom puss och kram green grandma.


Kommentarer
Postat av: T2

T2 märker att T1 har tagit åt sig av föregående inlägg. T2 anser att T1 i bästa fall kan skylla på solsting eller fylla (man kan alltid skylla på fylla) men fakta kvarstår: T1 tyckte att sång och dansnummer gjorde filmen mycket bättre. Har detta något gemensamt med filmer/musikaler som Grease, Chess, West side story (T2 tror att T1 kan fylla i många fler...)

Me love you longtime

2005-06-22 @ 23:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0