Fick ordning lite på den gamla telefonen

Vet inte varför men tidigare han min gamla mobiltelefon inte velat ladda upp sig, men igår ville den. Så nu har jag fått iväg ett par sms så fler kan följa vad det händer här nere om de vill.
-------------------------------------------------
Lite funderingar, arbetskraften måste vara billigare här än hemma, under de senaste dagarna har jag sett folk jobba på att snygga till ett övergångsställe på en söndag. Och jag har sett fyra killar i sina gräsklipparmaskiner klippa samma lilla gräsplätt, det svåraste med det jobbet såg ut att vara att inte krocka med varandra. Lite intressant med var att högarna med gräs lämnades och ett par dagar senare så dök det upp  folk som endast plockade upp gräset. Också poliser, de måste ha fler poliser per capita än Sverige, tycker jag ser dem överallt. Till och med när jag kollades om jag hade biljett så hade de två kontrollörerna sällskap av två stycken poliser.
------------------------------------------------
Fick reda på att när jag trott jag sagt "Jag är inte tjeck" så har jag tydligen sagt "Jag är inte tjeckien", kan förklara en del märkliga blickar. Men nu är jag upplyst så det skall förhoppningsvis bli bättre.
-----------------------------------------------
Dags att börja göra sig ordning för jobb.

Kommentarer
Postat av: Jon

Har suttit och läst hela din "dagbok", Svårt att
slita sig. Du är en mycket bra berättare....
SLUTA INTE!!. Och skynda på med nästa...:))

2005-06-09 @ 21:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0