Kanske vänjer jag mig

Men det är lätt att bli charmad av folk man möter här nere, eftersom de flesta utlänningar man möter här nere är på semester så är de oftast väldigt glada och öppna. Dessutom bjuder de gärna på en öl eller två, och man vill ju inte vara tråkig och tacka nej. Och träffar man så trevliga och charmiga som igår så slutar det med att jag följer med dem till nästa pub. Men jag vänjer nog mig.
---------------------------------------------
Är en aning seg idag, men jag överlever, blir dock kaffe när jag kommer till jobb.
--------------------------------------------
Har inget planerat inför helgen, bara brunchen på Söndag, har kollat runt lite och de har live musik på ett ställe som heter The Globe på Lördag kanske tar mig dit.
------------------------------------------
Till Jon, tackar för uppmuntran skall göra mitt bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0