Lång dag

Igår stack jag hemifrån vid kl 10 på morgonen och var inte hemma förrän 13 timmar senare. Jag vet inte om bruncherna kan kallas bruncher för min del. Heldags utflykter kanske är en bättre beskrivning.
--------------------------------
Lördagskväll, jag och australiensaren misslyckades att hitta varandra men det roliga var att vi båda ändå gick och såg The Hitchhikers guide, så på Söndagen under brunchen så fick jag ändå diskuterat filmen. :)
------------------------------
Massor av nya människor på brunchen, till och med en del tjecker och slovaker. Normalt så är där bara expatrier. Blev lite roligare med tjecker där, helst när vi kom in på att jämföra saker i tjeckien med saker hemifrån, klart underhållande. Så igen blev det en lååång brunch och efter brunchen gick jag och australiensaren och tittade på en film, "In good company". Bättre än jag trott, det är en helt ok film, det verkar drälla av små personliga biografer som även visar en massa gamla filmer, har nu en hög med information om vilken film som går på vilken biograf. Får se om jag går och ser en Monty Python film på bio, har ju inte gjort det innan.
--------------------------
Givetvis gick vi och drack lite öl efter filmen, vilket är ok normalt, men iochmed ska jobba idag så kanske det blev en eller två för mycket under dagen. Jag drack en hel del vatten innan jag somnade, vilket jag känner har hjälpt.
-------------------------
Idag hoppas jag att jag får en dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0