Måndag morgon

En ny arbetsvecka att våndas över, men jag skall nog överleva.
--------------------
Jag struntade i brunchen igår, dels kände jag att jag ville vara själv och att jag var bakis stärkte den kännslan. Jag åkte in senare på eftermiddagen och kollade en film. Normalt så har jag fördomar mot amerikaner, men normalt de som man träffar på här i Europa är väldigt vettiga. Igår blev mina fördomar dock realiserade till viss del, hade en tjej från Indiana brevid mig på bion, och nästan hela genom hela filmen så satt hon och sms:ade. Man ser det rätt klart närt displayen lyser upp omkring sig. Åtminstånde hade hon vett nog att inte prata i telefonen fast hon nog ville.
------------------
Bakom shoppingcentrat där jag tittat på flest av mina filmer, handlat en hel del o.s.v. Fick jag tipset av Katarzyna att bakom så ligger där en park. Det var en ganska trevlig park på en Söndagseftermiddag. Med en ganska trevlig utsikt, finns platser med utsikter över hela Prag, det är ingen platt stad direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0