Slumpen

När man låter slumpen avgöra så kan det verkligen bli roligare än man förväntat sig. Efter jobb idag på väg mot metron så beslutade jag att ta det  tåg som kommer först, så antingen hem eller in till centrum och dricka ett par öl. Givetvis kom centrumtåget först och jag åkte in, tänkte bara gå till Sångare baren och dricka ett par öl och samspråka med bartendern. Efter ett tag dyker det upp fyra personer, 3 från wales och en irlänska. Fruktansvärt trevliga personer hela högen, glada och öppna. Det slutar sälvklart med att jag hänger på dem och dricker ett par mer öl än jag planerat. Irlänskan som hetter Elaine var extra trevlig, men walesiskan Emily var helt ok med.. och jag har helt glömt vad de två killarna hette. :)
-----------------------------------------------
På jobb börjar det bli lite rutin, men jag eftersom både jag och Katarzyna (tror det är rätt stavning) är nya så får vi lära ihop en hel del, vilket är trevligt. Kommer spendera större delen av morgondagen ihopa.
-----------------------------------------
Nu borde jag dock gå och lägga mig, men risken är stor att jag tittar på ett simpsons avsnitt först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0