Turkisk peppar

I samband med att jag skulle få en del viktiga papper från Sverige så har jag nu även fått Turkisk peppar, mina syskon känner mig alltför väl. Tack för hjälpen.
-------------------------------------
Idag har jag städat tvättat nästan alla mina kläder och torkat dem ute i solen, riktigt huslig har jag varit. Känns skönt att ha stället för mig själv. Sommarvarmt här nere och jag bara nuter.
------------------------------------
De senaste dagarna har inte varit så händelserika, torsdagen gick jag ut med australiensaren och kanadensaren på Lokalblok, får se om jag tar mig dit ikväll, vet inte om de andra är där. Men i närheten ligger ju Kava Kava Kava och de har livemusik ikväll så det kan vara ett alternativ.
------------------------------------
Jobbet har varit ganska frustrerande, de har varit stressade och det har spridit sig över på mig. Och Katka är trevlig men hon är inte bra på att lära ut när hon är stressad och hon måste sköta sitt eget jobb med. Slutade med att på fredagen den sista timmen var jag inte i närheten av de andra utan satt med Katarzyna istället.
-----------------------------------
För första gången kände jag en rejäl saknad av Sverige på fredagen när det var midsommar, inte så mycket för att jag tycker det är kul att dansa runt en stång och jag avskyr sill. Men jag saknade alla vännerna och familjen. Något särskillt att sta och snacka i köket när man lagar till mat över en öl, behöver inte ens laga mat bara vara där. Hoppas alla ni där hemma hade en trevlig midsommar.

Kommentarer
Postat av: syster

Blir lite sentimental nu....vi sakna dig här hemma med.Fast midsommaren blev bra ändå...vi snapsa och åt upp din midsommar mat med,Så nu är det ditt fel om vi blir extra tjocka och snacka inte om snapsandet..hmmm...vi får väl ge igen en vacker dag. Kramar

2005-06-25 @ 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0