Väntat

Nu har jag väntat på ett svar från Australiensaren sedan kl 12.. VI bestämde vilken biograf och vilken visning. Sedan besstämde vi oss också för att träffas lite innan och dricka öl, vi bestämde var med, men inte när. Så nu tar jag med en bok och åker in till puben för att se om han är där eller om han dyker upp. Puben heter Lokalblok och i källaren har de en klättervägg, inte för jag har klättrat på den, skälen till att jag uppskattar puben är den billiga ölen och de söta servitriserna. Vi får se om han dyker upp, han har mitt telefonnummer med så, annars kanske jag går och ser filmen själv.
-------------------------------------------------------------
Snackade med Monika över MSN och hon hade sin webbkamera igång, det är faktiskt lite coolt med webbkameror. Får se om jag införskaffar en.
------------------------------------------------------------
Skitbaren som jag igår tog reda på att den heter "Sångaren" fast på tjeckiska geivetvis, tog bara 6 veckor innan jag tog reda på det. Den var hursomhelst fylld med fulla britter som var på svensexa i Prag över helgen, ingen vacker bild överhuvudtaget. Alla med rakade huvuden och trodde att de var ståuppkomikers. Men så var det ju en svensexa med. Så det blev en ganska tidig kväll, får se om jag kan ordna en längre ikväll.
------------------------------------------------------------
Jag har ju fortfarande inte tagit nattbussen hem någon gång, men idag skall jag ge det ett försök. Har en tjeckisk tjej på msn som åker samma nattbuss eftersom hon bor åt samma håll, hon heter Lucie förresten. Hur som helst så fick jag iaf hennes mobilnummer utifall jag skulle ha problem, förhoppningsvis behöver jag inte ringa.
---------------------------------------------------------
Imorgon blir det antaglien brunch om inte Katarina ringer, då har jag ingen aning, kanske blir både och.
---------------------------------------------------------
Joakim har fortfarande aldrig besegrat mig i en tävlingsmatch i Freekick och vi har mötts 3-4 gånger med juniorerna och lika många med seniorerna. Idag vann jag med 1-0, på känd simpsons manér HA HA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0