Värd

Igår så kom Norma till Tjeckien igen för en vecka och vi pratade om att förra gången hon var här så fick inte hon en enda gång en fråga från någon på företaget om de skulle hitta på något efter jobb. Jag tycker detta är en aning märkligt, här har en person rest från Holland för att hjälpa dem och ingen kan säga "hej, har du lust att ta en öl efter jobb" bara för att hon skall känna sig välkommen.
Så det slutade med att jag sa, klart vi skall ta en öl efter jobb. Jag visade henne Kava Kava Kava för det ligger alldeles i närheten av hotellet hon bor på, och vi hade en ganska trevlig helg, jag fick veta en hel del skvaller om företaget. Norma har en hyggligt hög position inom företaget, skadar aldrig med kotakter. Ohh.. och vi drack ju gratis hela kvällen, hon sa att det var lätt inom budgeten för hennes företagsspenderande. :)
---------------------------------------
Idag skall jag ha träning på programmet jag använt i tre veckor, det mesta som kommer sägas idag kommer bara vara repetition för mig, och jag fruktar det kommer kännas som en lång dag. Men Katarzyna skall också ha träningen så kan snacka en del med henne.
---------------------------------------
Och ikväll skall jag ta Norma till den trevligaste restaurangen jag hittat med tjeckisk mat än så länge, Medvicku.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0