Betydligt lugnare

Var betydligt lugnare idag jämfört med igår, ingen stor norrman som ville hälla i mig alkohol. Mer sansade människor och en ganska mycket högre medelålder. Åt middag med 2 amerikaner, 1 skotte, en annan svensk, en estniska och en tjeckiska. Alla sympatiska människor, alla med anorlunda uppväxt och syn på livet. Blev en väldigt intressant kväll ur diskussionssynpunkt, mycket snack om språk och jämförelser mellan dem, sånt gillar jag. Imponerade lite på dem när jag kunde mina tjeckiska siffror.
Klart trevlig kväll iaf, får se vad jag skall hitta på imorgon, de säger att det skall bli riktigt varmt. Kanske inhandla en ny bok och bege mig till en park. Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0