Det är alldeles fär lätt

Att fastna i datorspelens värld, helst ett sådant spel som Civilization III, det är hela tiden bara några omgångar till saker är färdigbyggt, och när en sak är färdigbyggd, så är det bara några omgångar kvar till nästa. Timmarna bara slinker iväg.
---------------------------------------------------------
De jag delar lägenheten med stack iväg tidigt imorse, jag har ingen aning vart, ingen som helst kommunikation med dem om sådana saker. Knappt så vi säger hej och hej då. Har jag sagt att jag längtar till jag har fått det här stället för mig själv.
--------------------------------------------------------
Det är verkligen fint väder ute och jag har suttit och spelat datorspel, får alltid lite ångest och skuldkänslor över det. Men jag vet att jag kommer göra det fler gånger.
-------------------------------------------------------
Glömt att berätta vad jag tyckte om den senaste Star Wars, bättre än vad jag hade förväntat mig. Men det fanns vissa scener och händelser som bara var pinsamma. Jag var dock nöjd över att ha sett den. En annan reflektion, hittills när jag varit och sett film här i Prag så har alltid jobbiga människor snackat omkring mig, men nu när jag såg den här så var det knäpp tyst. Jag var imponerad, inte helt säker på varför. En teori är  att eftersom jag gick på filmen med originalröster och inte dubbat så var det folk som verkligen ville se och uppleva filmen. Jag vet inte, det är iaf en teori.
--------------------------------------------------------
Dags att fixa lite käk, sedan skall jag tvinga mig ut och läsa lite i solen.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej du! hörde att du hade fått jobb nu, grattis!
Här är allt prima, fint väder och uppsatsen inlämnad. Hur lever livet i Prag!

2005-05-28 @ 14:15:14
URL: http://crucio.org
Postat av: JO

Tjena Tobbe. Kul att allt är bra. Saknar du Jysk? Det gör inte jag.

Kramar JO

2005-06-17 @ 17:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0