Det känns att det närmar sig

Det känns att första dagen på det här nya jobbet närmar sig. Nervositeten har kommit, mer uppspelt och inte i närheten av att vara ens lite trött, som jag brukar vara vid den här tiden på dygnet. Typiskt att börja oroa sig, helst också eftersom jag inte vet vad jag skall göra på jobbet. Som tur är brukar inte min nervositet skina igenom, iaf inte för folk som inte känner mig. Har till och med en tendens att verka vara väldigt lugn när jag är toknervös.
--------------------------------------------------------------------
Ambassaden svarade inte idag, hoppas på ett svar imorgon, annars får jag börja undersöka andra möjligheter.
--------------------------------------------------------------------
Skrev att jag ordnade en tid för läkarkoll innan idag, den blir på onsdag kl 18.00, jag tror inte jag jobbar längre än så första dagen. Börjar ju 8.30 och förhoppningsvis har de väl överseende med en läkarkoll som de vill att jag skall genomgå.
-----------------------------------------------------------------
Har börjat läsa boken running from safety, tror den kommer bli genomläst ganska omgående, mycket fascinerande så här långt.
----------------------------------------------------------------
MFF har börjat säsongen bra, har inte sett så mycket bilder men jag följer hur det går. Internet kan vara bra till mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0