Dusch, mat, kaffe, film i den ordningen

Dags att röra på sig idag, duscha sedan traska iväg till min lokala restaurang för att käka carbonanra tror jag, och dricka en öl. Lite roligt med restuarangen är att före jag kom hit hade de ingen meny på engelska, men de översatte en för min skull. Då hade jag inte brytt mig eller kommenterat ens på att de inte hade en meny på engelska innan, så jag gillar restuarangen. Den fick högt betyg av mina vänner som var här med, så då blir det att gillar "sin" restaurang ännu mer.  :)
Efter käk, så blir det att åka in till Anděl (Ängel) tunnelbanestation, köpa biobiljett, och sedan besöka kava kava kava (kaffe kaffe kaffe) i väntan på att filmen skall börja.
Får se om jag åker till centrum efter det eller hem, avgör det när jag står och väntar på tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0