Inget internet suger ********

Vaknade upp till inget internet idag, min oroliga mage sager att det har att gora med en underskrift som inte godkannts... Jag hoppas lite att det ar magiskt tilbaka imorgon men jag ar tveksam. Var helt fel tajmning med, dagen innan jag skall borja jobba. Hade ju hoppats kunna softa och snacka lite med vanner hemifran. Nu blev det inget med det bara jag med mina egna tankar, ingen hojdare.

--------------------------------------------------------------

Jag fick svar fran ambassaden, pappret jag skall skaffa ar fran forsakringskassan, vet inte exakt hur jag skall gora det harifran, skall se om jag kan florta till mig hjalp fran ngn darhemma. Ambassaden gav mig ett telefonnummer till en notarius publicus sa det skall iallafall inte vara nagra problem. Eller inte helt sant, da andra har haft problem med att fa ett svenskt personbevis godkant, men ambassaden sa att de kunde hjalpa till isafall.

------------------------------------------------------------

Kande mig bara tvungen att aka ivag hemifran och ta mig till ett internet café, svaret fran ambassaden har gjort mig lite lugnare. Far se hur jag gor med resten av kvallen, kanska bio for att fa tiden att ga. Eller hem och spela datorspel alternativt lasa, maste iaf gora ngt. Bra ar att jag har gnaska bra koll pa de flesta stoppen i centrum nu, kanns bra. Favorit metrostoppet ar Naraodni Tøida. Helt klart dar jag varit mest men nu lar det val inte bli sa mýcket efter jag borjat jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0