Tidigare än jag förväntat mig

Var på  en arbetsintervju i måndags, och där sa de att de skulle höra av sig i slutet av veckan eller början av nästa. Så när jag satt och drack pilsner med Tobbe och Nick så ringde min mobil, och de enda personerna förutom jobb som skulle tänkas ringa på den var de jag satt och åt med.
Nervöst så svarde jag i telefonen och visst var det från jobb, och det var goda nyheter, från och med 1:e juni så har jag ett jobb i Prag. Kanske kan räkna redan fredag då jag skall skriva kontrakt. Så det känns som kanske det sista hindret för att kunna fortsätta vara här försvann.
Är ganska lättad och glad för tillfället.


Kommentarer
Postat av: syster

Satsa fullt ut grabben !! Vi är stolta över dig. Grattis till det nya jobbet !! Hoppas att filmen är bra:)

2005-05-25 @ 23:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0