Då skall vi se

Vad hänt, inte så fasligt mycket... lägenheten är fortfarande ganska kylig tror det blev lite varmare ett tag men det var mest för det blev varmare utanför. Skall bli intressant att se hur det blir när den riktiga vintern kommer, hit har den inte kommit än.

Varit och sett ett par filmer med Rachel.

Varit ute lite och festat med Gävle, var på en fest förra torsdagen efter lektionen i tjeckiska, eller på en klubb. Klubb Nebe (Himmeln), där Gävle känner dj:en, eller en av dj:arna. Så träffade vi ett gäng tjejer där, utländskor, österrikiska, italienska, fransyska och två amerikanskor. Vissa var i Prag tillfälligt andra skall stanna längre. Talade en del med fransyskan, helt klart den vackraste av dem, och hon verkade smart med.. men alldeles för långt utanför min liga. Men det var ändå ganska behagligt att dansa med dem.

Fransyskan och italienskan har en inflyttningsfest på torsdag, men tror inte jag kan gå. Skall nog gå och se en Uefamatch i fotboll på torsdag, killen som håller på att fixa biljetterna sa att det var Slavia Prag mot Monaco.. men jag kollade idag och det är Slavia Prag mot CSKA Sofia, inte alls lika intressant match. Får se vad som händer.

Annars har jag tagit det lugnt, mest varit brunch, bio, hängt med Gävle..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0