Julfesten på jobb

Glömde ju berätta, de har ju hyrt en hel nattklubb till oss, och nu skall det vara ett tema på festen med. Tema beach... Så nu kommer jag inte bara se mina kollegor i partymode... men även i bikinis. 75-80% tjejer på jobb. Själv har man ju inte den bästa strandkroppen, men jag har en plan. Kanske köra lite äldre mode på mina badattiraljer.. Ett tvärrandigt linne eller liknande, har inga bra shorts här nere heller, får se vad jag kan hitta.

Hmmm... kollade på klubbens hemsida från tidigare beachparties, har inte vart så många utklädda. Får kolla av läget innan man gör något drastiskt.. :)

Här är hemsidan http://www.facetoface.cz/ och för er som inte kan lista ut, Fotky betyder bilder... :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Kom som vanligt. Smycka dig med stråhatt, solglasögon, blomgirlanger och ha en flaska solskyddsmedel i fickan. Sedan kan du enkelt erbjuda dig att skydda söta flickor mot den elaka solen.

2005-11-25 @ 17:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0