Lunch igen med chefen

Jag har tackat nej så många gånger, för hon är så tråkig att luncha med. Men igår när jag var trött så kunde jag inte komma på någon ursäkt. Så nu skall jag äta lunch med henne idag. Varför fortsätter hon fråga, nästan varje dag frågor hon. Urgh... nu blir det att prata jobb på lunchen, tråkigt. Men snart så slipper jag, hon slutar den 14:e november. Så förhoppningsvis blir det här den sista lunchen.

Gårdagen var nog en av de sämsta ur drickande och ätande synpunkt i mitt liv och jag har haft ett par dåliga. Vilket resulterade i att lagom till andra halvlek på matchen så fick jag huvudvärk, det tog bort en del av det roliga att vara där. Det var ett helt gäng av britter och ett par irländare som hade säsongsbiljetter. Och vi några som var inbjudna hade platser precis bakom dem. Väldigt bra platser får jag säga, precis vid mittlinjen och högt upp så man hade överblick. Men jag har nog aldrig hört så många svordomar eller sett så många obscena gester som när jag satt med dem. Helt otroligt... men ganska underhållande.

Slavia Prag vann matchen med 4-2 och det var spännande rakt genom, och en underhållande match. Dock inte mer än allsvensk klass.

Så efteråt blev det ett par segeröl, sedan begav jag mig hem. Men var inte hemma förrän midnatt ändå.

Ikväll så är det bara bio med Rachel så det är lugnt, tror inte det blir mer. Tror att Broken Flowers är en bra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0