Etapp 2

Etapp 2 avklarad, tog längre tid än jag trott och tänkt. Var där i god tid, ville ju inte chansa och komma försent. Kom in till intervjun typ kl 13.20, var inte därifrån förrän klockan 14.50 var den när jag kollade i hissen ner.

Först satt jag med en kvinna från Belgien och en man från Nederländerna som ställde frågor. Sedan fick jag gå vidare till nästa rum där det satt en svensk man som också hade en del frågor, ibland kändes det som samma frågor som från första rummet. Var lite skrämmande och jag stammade till på mer än ett ställe men överlag tyckte jag nog det gick ok. De sökte folk till 6 platser och det lät på svensken som de intervjuvat folk hela veckan. Jag skulle få svar i mitten av nästa vecka troligen. Känns alltid skänt när man får gå därifrån...

På vägen ut träffade jag Gävle, nu kan man tycka att jag varit väldigt korkad som tipsat honom om ett jobb som jag även söker. Men det känns inte så, med en stor gnutta tur kanske vi båda får jobb där. Kanske kommer vara lite bitter om han erbjuds men inte jag, men samtidigt har jag ett jobb att gå till och det har inte han. Sedan tror jag att jag har större chans att få det än honom, dels har jag erfarenhet och dels är min engelska bättre. Men man vet aldrig. Skall höra hur det gick för honom på lektionen ikväll.

Om 21 timmar är syster i Prag.

Kommentarer
Postat av: syster

Så söt du är.....räknar timmar.Det gör jag med:D.Hoppas att ni bägge får jobb fast det bästa är om du får iaf.Lycka till på kursen ikväll. Kram

2005-10-20 @ 17:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0