Nedräkning

Nedräkning till att syster kommer hit, bara tre dagar bort nu. Det skall bli skoj att visa upp Prag, vart jag bor och hur det är här.  Visa upp en fin utsikt över Prag. Fast får kanske säga till henne att ta med raggsockor som hon kan ha på sig när hon sover, finns en risk att hon fryser.

Annars jag vet inte, idag känns lite avslaget, lite mulet och vill ju bara att dagarna skall gå nu.

Käk och bio direkt efter jobb, med Rachel. Hon brukar alltid sitta inne med bra historier. Så det blir säkert en kul kväll.

Har fått lite blodad tand för språket, så tänkte sätta upp ett par lappar på mitt område om det finns någon som vill träna deras engelska och hjälpa mig med tjeckiska. Bara sitta och dricka kaffe på majak eller något sånt.

Kommentarer
Postat av: syster

hahahaha javisst kommer jag snart:D om jag inte irrar bort mig på Kastrup eller nått annat.Mitt bagage kanske hamnar på andra sidan klotet.Nuförtiden ska man ju checka in det själv.hmmm oxå ska man förstå dom där med (danskarna).Imorron ska jag växla till korun och känna mig lite rik mkt korun på en svensk hundring.Oxå ska jag kolla upp när tågen går till Kastrup umgås med familjen o lite av varje....mkt göromål men för en god sak.....SOM JAG SKA KRAMA DIG TOBBE

2005-10-18 @ 20:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0