Norma är tillbaka

Jobb fortsätter i sin vanliga lunk, Norma kvinnan från Holland är på besök igen och har med sig cheferna för en del andra länder med. Tidigar när jag mejlat med henne har hon sagt att jag skall ta henne och chefen för Frankrike ut på middag och visa dem Sångaren, jag visade Norma puben förra gången hon var här och hon uppskattade den. Men jag vet inte riktigt när det skulle bli av, tisdag skall jag träffa Ella.. onsdag skall jag på bio med Julie och kanske någon mer, på torsdag skall jag ha min första lektion i tjeckiska. Och på fredag tror jag de åker hem... Jaja, hon kanske har ändrat sig, annars är det väl bion som ligger illa till.

Tveksam till varför jag skall träffa Ella... eller jag vet varför jag vill träffa Ella, men jag vet inte, just nu känns det väldigt långt borta. Hon är ju inte vidare pratsam för tillfället heller. I söndags var jag på väg att säga, du har mitt nummer du vet var jag finns.. men då var jag tydligen orättvis, ingen aning vad det betyder. Det är hon som just nu helt styr vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag skäms för att erkänna det här, men många tjejer gillar killar som är svårfångade. Jag tror att Ella skulle må bra av lite traditionell skitstövel-behandling. (usch, vilken könsförrädare jag är) Spela likgiltig, prata om andra tjejer, svara kryptiskt på direkta frågor. Håll henne på halster genom att tex vänta länge när det är din tur att ringa henne. Tricket är att vara svårfångad samtidigt som man låter henne hoppas.

2005-10-04 @ 09:35:30
Postat av: Tobbe

Jepps, bara att jag som inte kan göra en bra skitstövelimitation.

Jag kan vara riktigt tråkig och även otrevlig, men inte mot folk jag uppskattar och respekterar.

Men skall försöka jobba på det, jag kan prata om alla flickor på jobb, att jag skall på bio med Julie och kursen i tjeckiska börjar kanske någon trevlig person där.

2005-10-04 @ 12:03:04
Postat av: Hans

När du tvekar hur du ska bete dig tänk då bara på vad jag skulle göra, så är du säker på att verka vara en tvättäkta skitstövel.

2005-10-04 @ 12:40:28
Postat av: syster

Tobbe..rak kommunikation.Fråga Ella.Ställ lite ultimatum.Velar hon så säg vad du känner.Låt henne tänka ett slag...och då får du kanske se vad du har henne och vad hon tycker om dig.Kram

2005-10-04 @ 20:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0