fem timmar är för lite

Fem timmars sömn är för lite, jag behöver minst sex timmar för att vara människa någorlunda fort. Just nu är allting segt och utanför fönstret ser det rått och kallt ut. Kollade dock upp vädret och det sa att det kunde bli upp till 21 grader idag så det borde vara ok.

Fortfarande ganska nöjd med gårdagen.

På jobb har en kille från Chile snackat lite med mig. Tydligen har han ett par svenska polare, så han undrade om jag var intresserad av en av deras e-mails. Jag har som sagt inte letat efter svenskar sedan jag kommit ner här, men trillar en möjlighet in på det sättet, så varför inte.

Skickade ett e-mejl igår, där jag sa hur det var, fått mejl adressen, inte åkt till Prag för att träffa svenskar o.s.v. Visade sig att han tänkt på samma sätt, så han tyckte jag verkade vettig. Så nu skall vi nog träffas en dag och dricka lite öl och snacka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0