Förvirrande

På jobb kastas jag för tillfället mellan olika ansvarsområden. I början av den här månaden var det sagt att jag skulle ha hand om Sverige och ca 30% av Danmark. En vecka senare så skulle jag ha ha hand om Sverige och Belgien, och idag så fick jag beskedet från oktober så skall jag ha hand om Sverige och Danmark.

De verkar ha lite problem att bestämma sig för vad jag skall jobba med.

Sverige och Danmark 100% kommer bli en del jobb, jag hoppas jag kommer fixa det.

Löjligt kallt imorse, hade en rökpelare från min mun när jag andades, och frös lite om händerna. Så snart kanske en mössa/hatt och vantar får inköpas.

Anne fyller år idag, grattis till henne.

Pratade med Anne och Joakim igår på skype, de var inne på att komma ner en sväng och hälsa på de med. Så det ser vi fram emot isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0