Ingen bra idé

Känner mig så okreativ idag, kommer inte på något skoj till dejten. Jag skickade iväg ett sms till Ella, och frågade om hon kommit på något. Annars blir det att gå och äta, vilket inte är fel, bara lite tråkigt. Vet en restaurang som blickar ut över Nusledalen, kanske föreslår den. Kostar lite mer men jag kan bjuda.

Måste våga ge komplimanger med, retar mig att jag inte säger mer vad jag tänker.

På jobb fick jag matkuponger för första gången sedan jag började jobba här, 22 st värda 80 czk stycket. Kan användas i de flesta restauranger och även i en i en matvarukedja. Så de kommer hjälpa lite, kommer även få kuponger som kallas Relax-pass, kommer få ett värde av 12 000, värde för ett helt år. De kan jag använda till det mesta som tillhör avkoppling, bland annat bio, så de skall nog komma till användning de med.

Skall springa inom frisören hemmavid innan jag går hem och byter om. Sist kostade det 120 czk, för både klippning och ansning av skägget. Cirka 30 sek. Enda problemet, de pratade inte ett ord engelska. Men det gick bra ändå.

Så nu väntar jag bara på ett sms. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0