Ingen Ella ikväll

Har inte nämt det, visste inte själv innan onsdagskväll. Men tydligen är Ellas mor sjuk och skall opereras. Så just nu är inte Ella på bästa humör, ganska ledsen till och med. Jag hade ju hoppats på att kunna hjälpa, men hon säger att hon vill vara själv.

Ur ett egoistikt perspektiv suger det, men jag vet inte om det är bättre att hon sitter själv. Hade ju hoppats att hon såg stöd i mig, men det verkar hon inte göra.

Sade till henne att inte tveka att ringa om hon känner för att prata, jag önskar innerligt att hon ringer.

Kommentarer
Postat av: Sara

Synd på en trevlig fredagskväll med hångel. Är hennes mamma allvarligt sjuk? (eller bangar Ella bara?)

2005-10-01 @ 08:50:37
Postat av: Tobbe

Hon är sjuk och hon skall opereras, och det är allvarligt. Men det känns ändå som hon bangar lite. :(

2005-10-01 @ 10:32:01
Postat av: Sara

Jag håller med (tyvärr). Hon beter sig precis som jag när jag egentligen inte är så intresserad av en kille. Jag hoppas dock att jag har fel (alla är ju inte lika konstiga som jag).

2005-10-01 @ 14:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback