Märkligt med trötthet

Normalt när jag är ute med vänner och ute och gör något så är jag inte det minsta trött vid den här tiden. Om jag har en lugn dag hemma, så är jag redan trött. Och kvällarna blir mörkare tidigare här nere med precis som hemma i Sverige.

Jag fick klippt mig, av samma tjej som klippte mig där förra gången, det underlättade lite när det kom till kommunikation. Jag fick helt enkelt samma frisyr som förra gången. Kostade bara 100 kc, 20 billigare än förra gången, hon tog inte betalt för att ansa skägget den här gången. Så runt 30 svenska kronor, alldeles lagom.

Kollat på filmen Phone both, en kille på jobb brände den till mig, han delar mitt filmintresse och vi pratar film då och då. Och igår så frågade han om jag sett Phone both, jag sa nej, och han sa att jag borde se den. Så idag hade han bränt den, schysst av honom. Filmen var ganska bra, inget som jag kommer minnas lång tid, men jag det var ett trevligt tidsfördriv.

Nu kommer Ellas kompis imorgon, jag hoppas att hon skickar mig ett sms under helgen iaf, något som säger att hon kommer ihåg mig.

Brunchen på söndag kan bli riktigt intressant, planen är att bege sig utanför Prag till en mindre ort som heter Melniek där det är en vinfestival, finns ett ungt sött vin som heter Burchak som tydligen skall vara en hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0