Övertid

Jepps, som jag befarade innan idag så jobbar jag nu övertid. Varit problem med två kontrakt som dragit ut på tiden.

Vad som är fräckt dock, är att jag nu pratat med en kvinna i Bangalore, inte mindre än tre gånger på grund av detta strulet. Hon hade en indiskdialekt men inte så hemskt som jag trodde, så nu vet jag att förnamnet Ashwini i Indien är ett kvinnligt förnamn.

Blir ingen bio idag, jag känner redan att jag är för trött. Får spara mig inför morgondagen med Ella. Kanske bio med henne imorgon.

Nu skall det mesta vara ordnat, så jag väntar bara på att kontrakten skall tryckas ut, sedan skall jag scanna dem och skicka dem både i hårdkopia (papper) och mjukkopia (scannat dokument) till Indien. Det kommer ta ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Eh, va? Du skriver ut kontrakt för att scanna in dem och skriva ut igen?

2005-09-22 @ 15:18:46
Postat av: Anonym

Jepps, exakt.. för på skärmen ser de inte likadana ut som när du skriver ut dem. Visst är det underbart.

2005-09-23 @ 00:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0