Syster kommer

Min ena syster, Helena, kommer på besök, hon kommer den 21:e oktober, det är bara en månad tills dess, det kommer går fort. Även om jag kommer hem till jul, så kommer det vara extra kul att träffas här och kunna visa upp var man bor.

Hmm.. kollade precis frysfacket i kylskåpet, det var helt överfrostat och jag får inte plats med något där. Så jag får käka ut vad jag har i kylskåpet, inte så mycket. För att sedan frosta av det.

Imorgon skall jag nog gå på bio, titta på den ryska filmen Night Watch, en blandning av sci-fi och skräck tror jag. Rasmus har haft den utdelad på hans ftp många månader men jag har inte laddat ner den, visste inte riktigt vad det var. Men nu har jag sett en trailer för den och den ser lagom skum ut, första delen av en trilogi. Och jag har hittat ett ställe som visar den med engelska undertexter. Såg förresten idag en annons om en teater också med direkttextning på engelska, så nu skulle jag kunna gå på teater med.

Länk till teatern, http://www.svandovodivadlo.cz/english.php


Kommentarer
Postat av: syster Helena

heheheh tror du jag kommer ner för att se hur du bor hmmmm jag vill smaka ölen !!! och se utelivet.Och kolla in Ella.Kanske måste godkänna??
Nädå....jag vill se hur du har det KRAM

2005-09-21 @ 19:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0