Tidig morgon

Var tidigt på jobb, för det känns bättre har mindre dåligt samvete när jag går prick 17 på dagarna. hade ju tänkt att jobba en del med, men när jag slog på datorn bestämde den sig för att installera service pack två från windows. Så nu kommer det gå en timme tror jag, slö dator. De gör det här ibland bara installerar ett program på ens dator, lite intressant, får en att undra över hur mycket övervakad man är.

Ikväll blir det lugnt, tror till och med jag skall spela lite datorspel. Dock skall jag försöka klippa mig efter jobb idag, när jag försökte igår så hade de stängt, även om de var där. Kom fram till detta efter en liten pratstund. Där de som sagt kan ingen engelska och min tjeckiska är bedrövlig. Men tillräckligt för att förstå kom tillbaka imorgon. :)

Efter det skall jag kolla upp om mina matkuponger gäller på min lokala restaurang, hade nog kunna göra mitt liv lite bekvämare. En väldigt lugn dag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0