Vad ska man göra idag då

Har ju lämnat dagen fri från planering i hopp om att något skall dyka upp, helst då självklart med Ella. Kan alltid ta mig in till Sångaren idag istället för igår som planerat. Eller ta mig till Shakespeare, behöver snart inhandla en ny bok ändå. Lokalblok, kanske får höra om någon annan skall dit isåfall,  inte lika kul att sitta där själv.  Eller får jag kolla upp på nätet om det finns någon intressant spelning för kvällen. Jag har tid att fundera. Eller varför inte bio, var ju nästan en vecka sedan sist.

Jag vaknar som sagt alldeles för tidigt även på helger, hunnit med att tvätta lite, spelat lite Civ III och nu kollar jag bara över mitt lag i Freekick (managerspelet jag spelar, kolla länkarna).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0