Varför påminds jag av tråkiga saker från Sverige

Har hyrt ut min lägenhet i andrahand i Sverige, och nu måste jag säga upp den. Inte det som är problemet utan jag bara tycker illa om byråkratin omkring sakerna. Plus att jag måste fundera vad jag skall göra av med mina möbler. Skulle kunna be familjen sälja dem, men samtidigt känns det som ett väldigt avslut. Nu om jag flyttar tillbaka skulle jag iallafall ha mina egna möbler. Tråkigt.

Dagen har dagen har varit ganska underhållande har mejlat som en galning med svensken "på" jobb. Men jag har ändå hunnit med en hel del jobb. Lämnat en del tråkigheter kvar till måndag bara för att riktigt få den där måndagskänslan.

Kommer troligen inte träffa Ella alls den här helgen och det känns inte bra. Jag har lämnat Lördagen fri från planering i ett svagt hopp om att hon skall höra av sig och fråga om jag vill hänga med på något med hon och hennes kompis. Ikväll tror jag att jag bara tar mig till U Spevacku (Sångaren, inte hundra på stavning) och dricker ett par öl och lyssnar på folk snacka strunt.

Testar med ett nytt utseende på min blogg. Får se om jag trivs med det, kan inte säga att jag är en naturmänniska. Men den kändes lite rogivande.

På söndag verkar det som jag skall till en stad/by fyra mil utanför Prag, Melnik för att gå på en vinfestival. Låter kul.

http://www.provokator.org/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=1098&mode=thread&order=0&thold=0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0