Flyktkänslor

Märkligt, så fort jag fått smaka på lite frihet, i det här fallet en ynka dag. Så har jag nu flyktkänslor på jobb och bara vill vara ta mig härifrån. Kollar bioschemat och givetvis går ett par intressanta filmer mitt på dagen. Hyggligt väder ute och hela veckan så kommer det tydligen ligga runt 14-16 grader och helgen ända upp till 18-20 grader...

Till helgen ja, då är det fotboll mellan Tjeckien och Sverige för damer. Gävle hittade ett ställe i stan där man kunde köpa svenska matchtröjor så nu kommer vi vara gula och blå. Bara hoppas väderprognosen stämmer så kommer det bli en trevlig dag.

Kanske kan ta en halvdag ledigt och gå och titta på filmen "Lost in la Mancha", en film om ett havererade filmprojekt där Terry Gilliam skulle regisserat. Men samtidigt om jag gör det så är risken att jag kommer ha ännu mer flyktkänslor imorgon. *suck*

Kommentarer
Postat av: Monika

FUSK.!!!!!!! VILL OSSÅ HA FINT VÄDER. jag blundar för de du sekrev. *haha*

2006-04-18 @ 15:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0