Lugis tjejer till Elitserien i handboll

Grattis och extra stort grattis till tvillingsystrarna Katja och Sara Månsson, kul. Katja bodde på samma korridor som mig i ett år eller något sånt...

http://sydsvenskan.se/sport/article153359.ece

Seegt på jobb, Sverige/Danmark har tagit ledigt och vi skall jobba. Men jag har inget att jobba med, men positivt är att jag har haft tid och prata mer med mina kollegor.

Vi är bara lediga på måndag, klart schysst med en långhelg dock. Vi får se inget planerat än, är inbjuden tlll en påskmiddag imorgon fredag. Har inte sagt ja eller nej, då jag hoppades på svar på mitt mejl... men *djup suck* inte hört något.


Kommentarer
Postat av: Sara S

Jag slutar alldeles strax - 14:00. (Ha!)

2006-04-13 @ 13:29:14
Postat av: Tobbe

Grrrrr...

2006-04-13 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0