Dags igen

Dags igen för jobbintervju.

Jag skickade mitt CV till en rekryteringsfirma, och två minuter senare ringer de. Och vill ha en intervju med mig imorgon runt kl 17..  tydligen ett företag med ett mindre kontor här i Prag som behöver någon som kan prata svenska och norska.. inte lika bra på norska som jag är på danska men det skall väl gå.

Efter jobb idag så skall jag och Gävle iväg och käka revben på Klamovka (nämt det förra året), grymma revben helt enkelt. Ännu ett ess i rockärmen som jag inte visat för Gävle tidigare.



Kommentarer
Postat av: PP

Härligt med nya spröt ute i jobbetern =)
Norska är enklare att förstå än danska för övrigt =o)
Dom pratar tydligare på nåt sätt...

2006-08-16 @ 11:18:52
Postat av: Hans

Ja, de har inte käften full med gröt!

2006-08-16 @ 18:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0