Gick bra

Mötet igår med rekryteringsfirman gick bra, men de har ju en grundtanke att de vill att man skall vara bra. Hur som helst kommer jag nog ha först en telefon intervju med någon i USA efter min arbetsdag är slut, kanske redan ikväll. Och sedan ha en intervju på kontoret de har här i Prag, om den första intervjun gått bra. Just nu är de tre pers som jobbar där, men saknar då den positionen som jag söker till. Kommer vara en stor skillnad från de mängderna av folk jag jobba med nu..

Men de behöver ju någon såfort som, och jag har ju problem med att de vill att man skall vara kvar här två månader.. får jag ett erbjudande får jag försöka fixa så jag kan gå tidigare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0